Laatste uurtjes...

4 mei 2015 - Darwin, Australië

Het gaat nu toch allemaal wat sneller dan ik gedacht had. Zaterdag kreeg ik wat minder nieuws vanuit het thuisfront, dus heb Ik besloten om naar huis te gaan.  Dus ook maar meteen de daad bij het woord gevoegd en een enkeltje Amsterdam geboekt. Maandag om 5:05 zit ik in het vliegtuig en op dinsdag 5-5-2015 om 6:45 uur ben ik weer op Nederlandse bodem!!

Zondag nog naar de watervallen van het Litchfield NP geweest. Het grootste gedeelte van het Kakadu NP was nog gesloten, dus hebben we dat maar overgeslagen. Het is het einde van het regenseizoen hier en nu moeten ze eerst de wegen repareren, voordat de toeristen weer toegang hebben. Na het Litchfield NP zijn we doorgereden naar Darwin. Wat een kleine stad is en op zondag niet zoveel te beleven valt! Al was er wel de foodmarket op Mindil beach, zodat we ook niet alleen waren om de zonsondergang te bekijken. Mijn god wat een volk!!

En nu zit ik te wachten op mijn vlucht....de laatste uurtjes in Australië!

Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad. De Westkust was zo anders qua landschappen dan die ik gezien heb in Nieuw-Zeeland! Het was dus een goede afwisseling!!

De vele vliegen in West-Australie ga ik niet missen. Was altijd een sport om zo snel mogelijk de auto in te komen met zo min mogelijk vliegen!

Maar boven alles, waren het 5 geweldige maanden !!! Ik heb veel gezien, gedaan en veel leuke mensen ontmoet. Het was een TOP tijd!!!!

1. Christina:
    Genoten van je verhalen ! Goede en veilige terugreis. Groetjes Christina
  2. Marita Maas:
    3 mei 2015
    Ha Sharon hele goede terugreis, jammer dat je je reis moet inkorten maar ze nemen je deze tijd niet meer af!
  3. Mandy:
    Respect dat je eerder weg gaat !! goede reis terug ! Kusjess
  4. Trea:
    3 mei 2015
    Wat een mooie reis met hele mooie verhalen, goede vlucht naar huis.
  5. Dies en Hetty:
    3 mei 2015
    Goed dat je gaat, jammer dat het op deze manier gaat.
    Goede vlucht en sterkte.
  6. Irna:
    3 mei 2015
    goede vlucht, jammer dat je eerder terug moet!
    Deze 5 maanden heb je toch maar beleefd, kun je mooi op terug kijken, zeker ook de prachtige fot's.
  7. Ilse:
    3 mei 2015
    Hey Sharon, wat zul jij een mooie tijd hebben gehad. Was erg leuk om je verhalen te lezen. Nu weer terug naar andere leuke, lieve mensen. Helaas geen leuke reden om terug te gaan, maar ik denk dat veel mensen blij zijn , jou weer in Nederland te zien. Goede vlucht✈️. Xx
  8. Henk & Diny Roesink:
    3 mei 2015
    Misschien had je de reis nog wel af kunnen maken, maar het gaat de laatste week wel hard.
    In ieder geval een hele fijne reis naar huis toe en bedankt voor je mooie verhalen en belevenisssen.
  9. Ria spenkelink:
    3 mei 2015
    Wat jammer dat je de laatste weken van je reis niet kon af maken,helaas.Bedankt voor je mooie verhalen,ik vond het heel leuk om al je belevenissen te mogen volgen.Tot weerziens.

Groetjes,Ria